شرکت صادر کننده ایزو
نوشته شده توسط : nilpala
ممیزی ایزو بزرگترین مجموعه صنعتی استان کردستان
 
شرکت سیمان کردستان طراح و تولید کننده انواع سیمان از قبیل سیمان‌های پرتلند کامپوزیتی ، سیمان سرباره‌ای، سیمان پوزولانی، سیمانهای پرتلند در تیپ‌های مختلف، سیمان‌های آمیخته، سیمان سرباره‌ای به همراه تولید آهک کلوخه و آهک هیدراته در راستای محرومیت زدایی و فراهم نمودن اشتغال پایدار در شهرستان بیجار استان کردستان به فعالیت می پردازد. این شرکت با بیش از دو دهه فعالیت در حوزه تولید و معدن داری با تولید سایانه 100 هزار تن اهک سالیانه و 6000 تن سیمان روزانه، بعنوان یکی از مهمترین قطبهای تولیدی و صنعتی در غرب کشور، بعنوان نماد تولید ملی در این منطقه و با طراحی انواع سیمان‌های درخواستی بعنوان یکی از تولید کنندگان دانش بنیان شناخته می شود.
 

فرایند ممیزی ایزو در شرکت سیمان کردستان

به گواه ممیزان BRSM، شرکت سیمان کردستان در تمامی استاندار‌های مطروحه شامل ایزو 9001 و ایزو 14001 ویرایش سال 2015 همچنین ایزو 50001 و ایزو 45001 ویرایش سال 2018 اقدامات مثبتی را انجام داده و چشم انداز مناسبی برای این شرکت در پیاده سازی استانداردها و دستیابی به اهداف سیستمی علی الخصوص در ارتباط با استاندارد‌های ایزو متصور خواهد بود.

شرکت سیمان کردستان برای دریافت گواهینامه‌های ایزو خود مجموعه بیکران راهکار سعادت را انتخاب نموده و برنامه ریزی ممیزی این شرکت در بیش از 20 نفر روز توسط تیم برنامه ریزی BRSM به انجام رسید. شرکت بیکران راهکار با داشتن تاییدهای ملی از مرکز ملی تایید صلاحیت NACI و بین المللی از IAS امریکا در طبقات مختلف توانسته خود را بعنوان یکی از معتبرترین شرکتهای صدور گواهینامه ایزو در منطقه معرفی کند. شرکت BRS بعنوان یک شرکت معتبر صدور گواهینامه ایزو، همواره خط مشی خود را انجام ممیزی با ارزش افزوده قرار داده است و توانسته در ماموریت اصلی خود یعنی ثبت و صدور گواهینامه ایزو (گواهینامه استاندارد های سیستمی) بعنوان یک شرکت موفق خودنمایی کند.

ممیزی ایزو

ممیزی شخص سوم برای صدور گواهینامه  ایزو

ممیزی شخص سوم ایزو در دو مرحله بررسی مستندات ایزو و بررسی سوابق ایزو و پیاده سازی استاندارد‌ها برگزار شد. ممیزان خبره شرکت صادر کننده گواهینامه ایزو پس از بررسی و مداقه در تمامی فرایندهای سیستم، به توصیه شرکت سیمان کردستان به صدور گواهینامه های استاندارد ایزو پرداخته و این شرکت موفق به اخذ گواهینامه ایزو از بالاترین مرجع اعتبار‌دهی جهانی شدند. مدیریت و کارکنان شرکت بیکران راهکار، امید دارند در سال 1401 همه شرکتهای حاضر در حوزه کسب و کار علی الخصوص تولید کننده ‌های عزیز کشورمان بتوانند با رعایت همه الزامات مدنظر به ارائه خدمات در راستای ارزش آفرینی هر چه تمام‌تر بپردازند.




:: بازدید از این مطلب : 675
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: